18 apr. 2015

En utflykt med både dans, shopping och friluftsliv

Denna helgen kunde vi passa på att åka ut från fredag-söndag. Vi började med en tur till Haciendan i Fleninge för lite linedance och fortsatte sedan ner mot Helsingborg och vidare mot Råå.
Det blev inte så mycket dansat för min del men det är alltid roligt att träffa dansvännerna. Vara på utflykt med Skrutten är ju naturligtvis en favorit!
 


 
Denna gången fick en tusensköna följa med på resan. Då den inte hade några större blommor som stod i blom petade jag ner tre porslinsblommor som jag köpte när vi var å cyklade på Ven för några år sedan. Riktigt fina tycker jag.
 



 
 Lite röda rosor och ljus på bordet är heller aldrig fel.

1 kommentar:

  1. Vad trevligt det ser ut i Råå! Fina bilder ☺

    SvaraRadera

Jag blir glad om du tar dig tid att skriva en kommentar!