29 feb. 2016

Helgen i bilder

Fredag morgon åkte vi ner till Laholm och träffade Carina & Ellen. Det blev en lång promenad på nästan 8 km. Lite för långt för lilla Räkan, så han fick vila resten av dagen.


Vi gick först Sinnenas stig som är 4,2 km lång och sedan gick vi genom stadsparken ner på stan för att hämta lite kartor med fler vandringsstigar. Lite info om konstverken i Laholm tog vi också. Nästa gång kanske vi blir lite kulturella och går konstrundan?!


Lördagen bjöd på en härlig promenad med två- och fyrbenta vid Långsjön och eftermiddagen bjöd på SUP med Marianne. Härligt att vara ute när solen är framme.


Mitt källartroll fyllde år i lördags så då blev det god middag med grillad oxfilé och lite gott till på kvällen. Lilla bilden ovan är på Clara som bjöd på lite mousserat i fredags kväll. Fest hela helgen med andra ord...


I söndags var det dags igen, att besöka Biskopstorp. Denna gången gick vi Knaggareds-slingan. En härlig slinga på bara 2,5 km i härlig natur. Vi gick en extra bit då vi parkerade en bit ifrån slingan. Totalt blev det nästan 5 km. 



Nu är redan måndagen förbi och bara 4 dagar kvar till nästa helg! Ha en fin vecka därute! Imorgon skall jag ta tag i min virkning igen har jag tänkt mig. Fortsättning på musen följer...

1 kommentar:

  1. Hej! Vilken trevlig bloggsida du har. :) Jättefina naturbilder....det gillar jag.
    Ska försöka titta in här fler gånger.

    SvaraRadera

Jag blir glad om du tar dig tid att skriva en kommentar!