30 okt. 2015

Ledig fredag!

Så lyxigt, att bara få göra det man vill eller ingenting... Lite bilder från omgivningarna vid Laxön utanför Halmstads centrum. Så fint, här kan man njuta både i och utanför vattnet! Man kan ta en härlig promenad in till stan härifrån, eller så kan man paddla i Nissan.
Mobilen/kameran fick stanna i land idag då mitt fodral är något trasigt och jag vill ju inte riskera tappa den i Nissan. Ryggen gör fortfarande ont så det blev en hel del paddling sittande på knä. Men vad gör det, underbart att vara ute på vattnet ändå.
Nu ska jag ut och ladda bobilen <3 känns som evigheter sist vi åkte någonstans. Nu är det bestämt att vi åker till dottern i Malmö. För mig och henne väntar det ett besök på Operan och musikalen Top Hat. Vi hörs!



2 kommentarer:

Jag blir glad om du tar dig tid att skriva en kommentar!