18 okt. 2015

Träning och vila...

Ännu en vecka har passerat och här i huset händer inte så mycket. Jag försöker hålla igång med min träning (trots att min rygg jäklas med mig) och min fina räka får jobba på att vila sig i form. Vi har det jobbigt båda två med andra ord... 



Nu när man inte jobbar heltid hinner man med en hel del om man har lust och ork, lust har man för det mesta, orken är det sisådär med. 
I fredags bakade jag i alla fall ett gott frö- och nötbröd som har ordentligt med tuggmotstånd. Vackert är det också tycker jag. 


Källartrollet passade på att åka å dansa på Haciendan med dansvännerna när han för en gång skull var ledig en dansfredag. Igår kom han hem med 30 rosor... dåligt samvete för något eller är han ute efter nåt tro? ;-) Förhoppningsvis är han bara glad för att han får god mat när han kommer hem från jobbet.



Denna morgon blev det amerikanska pannkakor för mig och räkan, smaskens tyckte vi båda!



Nöjd med mitt tillskott av assietter som jag köpte i Malmö!
Nu ska här bytas om och åkas på en SUPtur i Gyltigesjön. Härligt att paddla runt och njuta av naturen. Håll tummarna att jag inte ramlar i idag heller. Nedan en bild från förra veckan när vi paddlade i Hjörneredssjöarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du tar dig tid att skriva en kommentar!