17 aug. 2014

En härlig vecka går mot sitt slut!

Denna veckan känns som den varit lång, men jag har hunnit med massor av roligheter så då är det helt OK. Nästan varje morgon blev det en cykeltur för mig och räkan innan jobbet. Jag vill ha en ny cykel, den har nästan rostat sönder den jag har! Kanske något att skriva upp på önskelistan...
Nästan varje dag har det regnat, bra för svampen men trist när man bara skall ut å rasta den fyrbenta. Är man i skogen och plockar svamp däremot så bryr man sig inte om regnet, eller hur?!











Jobbet bjöd på Kick-Off i Göteborg på torsdagen, himla trevligt! Det blev som vanligt en kort fredag - slutade halv två och sedan en lång helg med dans med bästa tjejerna och en massa svampplockning med bästaste vovven. Ja, lite annat hann jag nog också med...

Helt otroligt att jag såg dessa gula, hade väl rätt glasögon på mig idag!

Citronslemskivling, ser inte så god ut...






Ikväll åt vi bl. a. ugnsstekt majrova, väldigt gott!

Regnet smattrar utanför, bara att inse att hösten knackar på dörren! Sent ikväll väntas lillprinsessan hem och på tisdag fyller hon 25 år. Nu skall jag krypa till kojs med en tidning eller två. Imorgon väntar en ny vecka... ha det fint tills vi hörs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du tar dig tid att skriva en kommentar!