17 sep. 2017

En tripp till Hälsö

Wow! Fint väder, lugnt å stillsamt med härliga vyer. Vad mer behöver man? Den indiska restaurangen med god mat var bara ett plus. Lugnet infann sig så fort vi drog handbromsen.


Vi tog gratisfärjan till Hönö och sedan fortsatte vi över broarna till Öckerö o Hälsö.


Det blev en promenad runt nästan hela ön, här Källö-Knippla i bild.


Vi kom i fredags och stannade två nätter på en ö där det inte finns en jota att göra mer än att njuta av naturen. Fantastiskt vackert och lite lagom med besökare vilket gjorde att vi slapp trängas på ställplatsen. (Vill man ha det trångt o jävligt stannar man på Öckerö 😉)


Idag innan vi åkte hem tog vi en kort runda bort till Fotö, nedan kan du se bron över dit, några fiskestugor och vyn från parkeringsplatsen närmast bron.


8 kommentarer:

  1. Wow vilket litet paradis det där. Hur häftigt är det inte att bo i nåt av dom vita husen vid Källö Knippla. :-) Fina bilder :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i ett förhållande med Anderson i flera år, gjorde han slut med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag gav löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformler som kunde hjälpa mig att besvärja honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformel, jag hade inget val än att prova det, jag mailade trollformlern, och han sa till mig att det inte var några problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han förtrollade och överraskande nog den andra dagen, klockan var runt 16.00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag blev så glad och gick till honom. Det var så vi började leva lyckliga tillsammans igen. Sedan dess har jag gett ett löfte om att alla jag känner som har problem med relationen, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla trollformaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
      1) Kärleksbesvärjelser
      2) lösning och bot mot all sjukdom
      3) Örtkur för alla sjukdomar/sjukdomar
      4) Äktenskapsbesvärjelser
      5) Graviditetsbesvärjelse
      6) Breakup trollformler
      7) Dödsbesvärjelse
      8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
      9) vill tillfredsställa din älskare
      10) Lotteri
      Kontakta denna fantastiska man om du har några problem för en varaktig lösning
      genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

      Radera
  2. Fina bilder! Och kan bara hålla med om att på Hälsö njuter man av lugn och ro, en av våra absoluta favoriter eftersom vi har så nära, inte nu..., vi har pendlat och folk frågar om grejen liksom, den går ju inte att beskriva😃

    SvaraRadera
  3. Till detta paradis har jag aldrig fått åka. Ägarna har dock besökt öarna och njutit säkert lika mycket som ni gjorde med tanke på era fina bilder

    SvaraRadera
  4. Även vi var på Hälsö idag med personbilen för att ta en prommis med Chivas. Synd att ni inte var kvar, endast två HB var kvar på eftermiddagen när vi kom. Skulle vara roligt att träffas.
    Håller med om att den indiska har jättegod mat!
    Ha de gött

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder och vädret blev ju betydligt bättre än vad de "lovar" :)

    SvaraRadera
  6. Jätte bra blogg! Tack så mycket :)

    SvaraRadera
  7. Jag heter Darci Lyne. Detta är en mycket lycklig dag i mitt liv tack vare den hjälp som Dr. .nosakhare har gett mig för att hjälpa mig att återfå min ex-man med sin trollkärlek och magi. KONTAKT
      -Mail- blackmagicsolutions95@gmail.com
      Whats-app: +2349083639501
    vill du ha din ex tillbaka?
    vill du ha en kärleksförtroll för en ny älskare?
    Barnlös problemlösning?
    lösning på sjukdom och sjukdomar i kroppen

    SvaraRadera

Jag blir glad om du tar dig tid att skriva en kommentar!