27 dec. 2014

En fin vandring till korset

Efter att Sandro stack iväg för att klippa sig så stack jag å räkan ner till parken en sväng. Vi mötte upp husse nere i stan kl tio och började vandringen upp till berget med det stora vita korset. Nu hade jag plötsligt en ung snygg kille med mig som sällskap.
Vägen var brant hela vägen upp, men vi fick en hejdundrade utsikt när vi väl kom upp. Rekommenderas om du är i Benidorm, att göra denna vandring upp till berget!
På vägen ner bestämde jag också mig för att jag behövde en klippning, sagt och gjort klippte även jag mig. 11 € kostade Sandros klippning inkl tvätt och min kostade 27 € fattar inte detta då han hade mycket mer att klippa ;-). Mycket nöjda båda två med både klippningen och priset!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du tar dig tid att skriva en kommentar!