30 okt. 2015

Ännu en vecka har passerat...

... eller ja, nästan i alla fall. Veckan har gått väldigt fort i vilket fall... I onsdags var vi och lämnade tillbaka Biltema-brädorna, inga problem, de frågade inte ens varför!
Samma kväll köptes nya brädor i Göteborg då Marianne hade myror i brallan, ha ha ha. I torsdags var jag å köpte paddlar till oss och igår va vi ute på sjön igen. Nu är vi nöjda med våra val.


När man vill vila lite eller ta en bild eller två så sätter man sig ner.
Kvällen var lugn för min del. Sandro jobbade natten så jag och räkan var själva. Eftersom jag inte skulle jobba idag fredag och vill fira "helg" så blev det ost och kex och ett glas gott vin till det. Idag får vi nog baka lite mer fröknäcke för de börjar ta slut.



Vinet köpte vi i Eguisheim förra året när vi var på väg till Spanien. Mums va gott! Ett glas är fullt tillräckligt för att tillfredsställa vintarmen! 
Idag började dagen med en tvåtimmars massage då jag är stel i ryggan och även drog på mig en nackspärr så nu får vi hoppas att det blir bra. I eftermiddag blir det en paddeltur i Nissan, spännande, har inte paddlar där tidigare.
Med lite tur så kommer vi iväg till Malmö imorgon också, skall bli trevligt att träffa lillhönan igen. Ha en fin helg vänner så hörs vi snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du tar dig tid att skriva en kommentar!