5 feb. 2016

Längtan är stor!

Längtar efter att ställa på husbilen! Blir det fint väder så ställer vi på den 1 mars. Ja, så får det bli! Inga måsten bara njuta av friluftsliv <3
Blev så sugen när jag pratade med Carina idag och som tyckte vi skulle ta våra hundar och åka iväg. Ja, tjejer kan själv! Men först skulle hon till Goa i Indien och njuta i solen 14 dar. Nedan lite bilder från husbilslivet...
En sjönära plats i Halmstad, Öland med solnedgång och en havsnära plats utanför Vesslunda naturreservat i Falkenberg.


Sitter och diskuterar jobb här med mannen över en öl och lite vin, det är ju trots allt fredag. Pratar om information, mail mm och frågar om han läser sina mail på jobbet (han är ju mannen som vågar vägra mobil fortfarande, trots att årtalet är 2016). Ibland läser jag,  svarar han, får ju bara en massa spam, t ex om vilka nya chefer som anställs och vilka utbildningar man ska gå på, ha ha ha, jag smäller av! 
Han menar på att de kan ju prata med mig istället. Ja, det kan man ju kanske... Men det är väl som på alla andra företag (eller många i alla fall) man har inte tid att prata med dem som utför jobbet)
Jag gillar i alla fall information, bättre för mycket än för lite! Bättre mail än en massa  onödiga möten som tar så mycket tid och inte ger nåt mer än ryggskott. 

Men, idag är det fredag och fredagsmys!  Ha en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du tar dig tid att skriva en kommentar!