25 feb. 2016

Logga ut vardagen

...och checkar in helgen!
Idag känns torsdag som fredag då jag är ledig imorgon!

Måndagskvällen spenderades med bästa tjejerna, denna gång lärde de mig att virka. Dottern Michelle fick för sig att hon också ville vara med i pysselgruppen, köpte en massa garn och mönster och gav mig ett uppdrag, att sticka små djur till Alice som skall bli en mobil. Spännande... hon lär nog växa ifrån den innan den blir färdig.
Morfar fick ta hand om Alice, det gör han så gärna!

Full aktivitet i köket

Igår blev det lite SUP med Marianne, idag betyder det träningsvärk!
Fylleåns mynning i Trönninge, på andra sidan är det Hagön man ser

Träffade en gammal bekant på stranden, visade sig att det var hennes svärfar som arrenderade marken. Trevlig snubbe! Vi fick naturligtvis komma dit så ofta vi ville och det var bara till att nyttja hans brygga och parkering. Det tackar vi för!

Härlig tur - Efteråt väntade kaffe, så gott!

Nu tar jag helg! Ha det fint och var rädda om varann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du tar dig tid att skriva en kommentar!