26 apr. 2017

Förra året så här dags

Ja, då var vi i Holland och besökte Haarlem och blomsterparaden där... helt fantastiskt vilka kreationer de bjöd på. I år får jag nöja mig med att titta i FB-gruppen Visit Keukenhof och titta på blomstervagnarna där. Nedan två bilder jag lånat från FB-sidan, alltså inte mina bilder.

Fina små badankor
Visst är det häftigt vad man kan skapa av blommor!
Från vårt besök förra året

Parken Keukenhof i Lisse var verkligen värt varenda euro som vi fick betala i inträde (16euro/pers)
Det regnade nästan hela dagen vi var där så man fick helt enkelt pausa många gånger och springa in & ut från husbilen. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att göra ett nytt besök där redan i år. Parken är öppen fram till den 21 maj så än så hinner man om man vill...
Vi har planerat en semestervecka i maj, får se vad det blir av den.




8 kommentarer:

  1. Där var verkligen fint, vi var där i fjor. Men vi hade toppenväder hela tiden. Där kommer vi att åka igen, men inte i år.
    Kram 😎😎

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina bilder, hoppas jag kommer dit någon gång

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skriv upp på din önskelista så händer det :-) lovar! tog mig många år innan jag kom dit men så en dag så hände det.

      Radera
  3. Vilka bilder! Ja det är lite skillnad mot vädret här hemma

    SvaraRadera
  4. Fantastiska blomsterkreationer! Ett besök där står på min önskelista

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni kommer inte att ångra er men försök att pricka in lite bra väder bara... :-)

      Radera

Jag blir glad om du tar dig tid att skriva en kommentar!