3 sep. 2014

Rexi Baloo "Räkan" Bencic fyller 5 år idag!

Detta firar vi naturligtvis med ett eget inlägg! :-)
Jag är en cool kille säger min syrra, kom till av misstag sägs det och som om det inte var illa nog så ville inte matte ha mig heller, men det var då det....


Jag kallas för räkan för att jag älskar att bada, fast det har du väl redan listat ut?!


Sockersöt var jag som bebis, så mattes hjärta smälte! 



Älskar att umgås med mina fyrbenta vänner, stora som små. Längst till höger ser du min tjej Bea <3

Snö är en annan passion jag har, här i Norge maj 2013. Att åka rutschbana kan också vara skoj ibland...


 Man blir trött när man är ute och åker husbil, då är det gött å få vila på soffan!

Man skulle kunna tro att eftersom jag är schäfer att jag gärna jagar och vallar allt jag ser, men ser du, så är inte fallet, jag är en fin, väluppfostrad schäfer och då lyssnar man på matte å husse (nästan till 99%) ;-)

Händer det en olycka så känner jag mig som en fåntratt!




Ha en fin höst därute och glöm inte att röra på fläsket!
Med kärlek /"Räkan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du tar dig tid att skriva en kommentar!