1 nov. 2015

På musikal...

När jag fyllde år så fick jag musikalen Top Hat i present av dottern Nathalie. Vi skulle gå tillsammans, jag å hon. Nu var det bokat och bestämt att denna söndag fick det bli. 



Vi hade aldrig varit på Operan i Malmö så det var trevligt bara det. Musikalen var riktigt bra och rolig dessutom med lyckligt slut, det gillar jag. Vi bestämde att detta får vi göra om fler gånger.Här kan du läsa mer om musikalen: http://www.malmoopera.se/forestallningar/top-hat


Vi avslutade kvällen i husbilen med lite hämtmat så att även pappa fick ett trevligt avslut på helgen. Kebab till dem och falafelsallad till mig.
Rexi var också nöjd, han hade ju nästan hela flocken samlad, på några få kvadratmeter dessutom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du tar dig tid att skriva en kommentar!