5 mars 2016

Dags att städa, bädda och fylla på i hyllorna

Nu är det spännande tider som väntar! Nu har jag några dagar på mig att fixa i ordning Skrutten så han är resklar nästa helg när vi skall åka till Skåneland. 

En fin kväll i Lundåkrahamnen, Landskrona

Vi har fyllt på gasolflaskorna och nu skall det bara bäddas och fyllas på med lite av varje. Nu när det fortfarande är lite ruggigt och mörkt på kvällarna så får lite värmeljus följa med på turen. Alltid mysigt att tänka lite ljus på kvällen!
Vi fyller även på med papptallrikar och plastbestick så att vi slipper att diska, inte så miljövänligt kanske men väldigt praktiskt. 

Det här vinet var mumsigt! Finns på systemet :-)

Hej o hå, nu skall jag o Räkan ut på promenad! Snart kommer lilla Alice som skall göra mig sällskap ikväll. Så mysigt vi skall ha det! <3 

1 kommentar:

  1. Vad härligt att ha plockat fram husbilen! Vi tar nog fram vår husbil ganska sent i år, men å andra sidan reste vi i den i 365 dagar förra året, så vi kanske klarar att vänta lite till ;) Önskar er fina turer i vår!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du tar dig tid att skriva en kommentar!